Julen - Onödig eller inte?

Jo, jag tänker inte önska god jul i efterskott, för det som ganska många sagt har fått mig att tänka. Egentligen är jul bara en tävling om vem som får finaste presenter och vem som har köpt de bästa presenterna åt de andra. Jag vet faktiskt inte. They do have their points ... Fastän jag tycker om att köpa presenter åt familjen och vännerna och så tycker jag de har rätt på något sätt. Nu är julen över. Jag har mycket tid på mig att tänka över saken. I alla fall så har det varit en bra dag. Hade ju fått alla säsonger av en tysk tv-serie (Türkisch für Anfänger - "Turkiska för nybörjare") i julklapp och så har jag tittat på de tre första DVD:sen idag. Jag älskar den serien! Dog av skratt några gånger. En där (muslimsk tjej) hade ju också sin poäng - Hon sa: Vad hjälper det Gud om ni köper så många presenter åt alla till jul? Hm ... Menmen, orka tänka på det nu. Nu ska jag bara se fram åt de nästa dagarna. Speciellt till 3:e - 5:e januari ~ Har förutom det fått ett Hello Kitty-gossedjur, HAHA. Älskar den! Men ja, ha ett fortsatt trevligt lov alla!

Kommentarer
Postat av: Frida Gustafsson

Vi kollar på Türkisch für Anfänger på tyskan :o



svar. Det är du som är söt älskade Annika <3

Aw , gulleplutt <3 tänker på dig med. :3

2010-12-26 @ 01:08:25
URL: http://goodbyebluebird.blogg.se/
Postat av: Frida

svar. SÅKLART DET VAR BÄST, FÖR DU VAR JU DÄR! :3 <3 Lalalalalalalala

2011-01-06 @ 11:29:07
URL: http://goodbyebluebird.blogg.se/
Postat av: Frida

svar. Och jag vill att du ska må bra sötan <3

2011-01-07 @ 23:55:56
URL: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0